Ketahui Kuasa Sebenar Ebay !

Mungkin anda sudah tahu kisah ini tetapi anda hanya membaca kisah ini sepintas lalu sahaja. Anda tahu apa itu eBay. Ia Tempat orang menjual dan membeli produk pada harga lelong dan menjimatkan.

Tapi PERNAH anda cubanya?

Fakta yang diberikan ini bukan direkacipta. Anda boleh bacanya di Wikipedia dan taip "eBay". Pada tahun 2006 eBay telah menjana keuntungan bernilai lebih daripada 14 billion dollar!
Banyak tu!

Saya pun terpesona dengan angka tu. Terpikir juga di dalam kepala, KALAU saya boleh rebut peluang walaupun 1% dari keuntungan tu..

Tapi saya yakin krn kita menjadi orang bertuah disebabkan ada seorang penjual eBay yang berpengalaman sanggup berkongsi rahsia bagaimana beliau menjana pendapatan di laman ebay setiap bulan!

Jika anda kenal dengan saudara Noorizam Shah, beliau ini adalah seorang Instructor "Education Specialist Trained By eBay" yang sah. Beliau adalah satu-satunya rakyat Malaysia berbangsa Melayu mendapat pengiktirafan ini dari Ebay Universiti.

PELUANG baik sudah didepan mata, kenapa tidak kita tuntut ilmu bersama-sama dan pelajari bagaimana kita boleh menjual, memasar produk fizikal kita di internet dengan panduan mudah ini. Sudah ada kawan-kawan saya berjaya berniaga di Ebay.

Kenapa tidak kita rebut peluang 9/10 rezeki kita dengan berniaga di laman web eBay.