Buat duit dari internet bukan lagi kisah dongeng..

Ya.. bukan lagi kisah dongeng dan mitos orang boleh buat duit dari internet walaupun tanpa produk. Ada banyak cara untuk cari dan buat duit dari internet ni, ia bukanlah satu 'magic' tetapi lebih kepada ilmu praktikal yang mempunyai disiplin tertentu.

Saya sudah buat satu ebook istimewa buat newbie berkaitan Buat Duit & Cari Duit Dengan Internet yang mana diberikan percuma sahaja. Ebook ini cukup penting bagi memberi gambaran awal bagaimana anda boleh mulakan sesuatu bisnes model ebiz yang sesuai dengan citarasa anda.

Tapi, tiada jalan shortcut untuk berjaya dalam ebiz, ia merupakan satu pengembaraan panjang yang mana ada naik turunnya. Jetapi jika anda terus mempraktikkan 5 simple rules yang membolehkan sesuatu bisnes terus berjaya walaupun ditempuhi pelbagai cabaran.

Semuanya bertitik tolak daripada kemahuan, di mana ianya ada jalan.. Yang akan memberi ruang dan peluang untuk kita manfaatkannya. Saya pernah tanya pada mentor yang juga jutawan internet.. berapa lamakah untuk berjaya dalam ebiz ini ? Ia hanya memberikan lontaran pandangan.. ia bergantung kepada sejauh mana komitmen untuk terus berusaha mencapai apa yang kamu ingini..

Sebut saja berapa nama.. mike filsaime, patric chan, ewen chia, sen ze, jay abraham, shoemoney, dr irfan khairi dan beberapa nama lagi jaguh internet semuanya mempunyai asas yang kukuh bertaun-tahun lamanya untuk menjadi berjaya spt hari ini.. Jika anda mahukan jalan shortcut kenelah tanya mentor yang sudah berjaya.. Mana la tau kot² dapat tips rahsia yang boleh dipraktikkan..

Saya tak jemu membaca blog jutawan-jutawan internet ni, mereka bukan sahaja mendedahkan pelbagai tips tetapi juga falsafah hidup mereka yang membawa kepada kejayaan..

Sudah kah anda mempunyai nilai falsafah tersendiri ? sekiranya belum kenelah carinya satu... :)

Tiada ulasan